Про блог Міжмор'я + / Intermarium + / Międzymorze + / Междуморье +

Карта Intermarium+ Міжморя+
 Блог  Міжмор'я + / Intermarium + / Międzymorze + / Междуморье + присвячений тематиці дослідження й розвитку утворення, яке початково позначене як Międzymorze (Міжмор'я,   Intermarium, Междуморье).

Міжмор'я + / Intermarium + / Międzymorze + / Междуморье + насамперед це  ІДЕЯ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ І РОЗВИТКУ.

Ймовірно у 21-му столітті вигідно і природно дослідити і створити асоціацію (союз, єдиний економічний простір, тощо) держав на основі початкової геополітичної концепції Międzymorze, яку висунув польський генерал Пілсудський. 

Початкова ідея Пілсудського не знайшла підтримки, тому що була заснована на основі польского лідерства, подібного до російського і ймовірно тому її відкинули всі сусіди Польщі. Проте, модифікована ідея Międzymorze може бути реалізована аналогічно до Євросоюзу та як частина Євросоюзу.

Така модифікована ідея Międzymorze може бути позначена зі знаком "+", тобто, для прикладу:  Міжмор'я+ (Intermarium+, Międzymorze+, Межморье+). До цього добровільного геоекономічного й геополітичного формування можуть увійти, для прикладу,  країни Балтійського, Чорного, Середземного і Каспійського морей з населенням більше ніж 251 млн. людей, із них:
  • Литва (3 млн), 
  • Польща (39 млн),
  • Чехія (близько 10,5 млн),
  • Словаччина (5, 5 млн),
  • Україна (близько 43 млн),
  • Угорщина (10 млн.),
  • Молдова (3,5 млн),
  • Румунія (близько 20 млн),
  • Болгарія (7 млн),
  • Туреччина (77,5 млн),
  • Грузія (4 , 5 млн),
  • Азербайжан (9,5 млн), 
  • інші країни, для прикладу Казахстан - 17,5 млн.

У 21-му столітті країнам Міжмор`я+ у Євросоюзі нічого ділити, проте є що захищати і є величезні сфери для співпраці в різноманітних сферах. Очевидно, що це зміцнить Євросоюз у тривалій геополітичної перспективі. Ймовірно, членство України в ЄС і Міжмор'я + потрібно ЄС більше, ніж Україні.  

Україна серед країн Євросоюзу - це №1 країна за територією, а також  №6 країна за чисельністю населення.


Коментарі